czwartek, 23 lipca 2015

USEFUL : WYRAŻENIA Z PLAY, GO, DO

Czasownika play używamy m.in. z nazwami dyscyplin sportowych, w których używa się piłki: play basketball, play tennis, play volleyball, play football

Czasownika go używamy z nazwami dyscyplin sportowych, które kończą się na -ing: go swimming, go cycling, go sailing, go diving, go kayaking, go skating, go ski jumping, go snowboarding, go wrestiling

Czasownika do używamy z nazwami pozostałych dyscyplin sportowych: do gymnastics, do judo, do karate, do athletics, do golf

2 komentarze:

  1. Dzięki temu wpisowi zrozumiałem wiele rzeczy :) Obecnie uczę się j. angielskiego samodzielnie i przygotowuję do specjalistycznego kursu językowego - https://lincoln.edu.pl/warszawa/jezyk-angielski/kurs-angielskiego-business-english/. W przyszłości mam zamiar podjąć pracę za granicą w swoim zawodzie, a znajomość angielskiego z pewnością przyda mi się w znalezieniu lepszej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy chcemy uczyć się języka angielskiego to bardzo ważnym aspektem jest to gdzie i jak będziemy się go uczyć. Jak ja również czytałem na stronie https://mamydziecko.pl/angielski-dla-dzieci/52560 to tam właśnie fajnie wytłumaczono dlaczego tak istotne jest to, aby dziecko już wysłać na naukę angielskiego.

    OdpowiedzUsuń