czwartek, 23 lipca 2015

Mój list - ocena 4+

Cześć! Dzisiaj postanowiłam przedstawić Wam mój list pisany w klasie na ocenę. Dostałam z niego 4+, a do piątki zabrakło mi pół punktu :( Cóż... czasem właśnie takie "szczęście" miałam...

TEMAT:
Wczoraj przystąpiłeś do szkolnego testu. Napisz emaila do przyjaciela z Irlandii:
- z jakiego przedmiotu był test i jaki był jego cel
- wspomnij, co ci się spodobało w teście, a co nie
- opisz swoje odczucia ogólne związane z testowaniem
- zadaj przyjacielowi 2 pytania na temat jego szkolnych testów

Dear Darren,
I had an important day yestarday. I took a test in Geography. We had to learn capitals of all countries in Azia and Europe. The benefit was that we had a lot of time, because we wrote fort-five minutes.
Homever, if I wrote a capital, but I didn't write it on the map, I didn't get a point. It was unfair. I don't like taking a test because I am usually stressed. I don't like writing a test in science subjects. It is often hard!
I am really interested, how often you take a tests? Are your tests in Geography difficult?
Write to me soon,
Love,
XYZ


I na razie to tyle :) Jak macie jakieś pytania to piszcie w komentarzu ;)

3 komentarze:

  1. myślę, że to bardzo przydatne. strasznie mi się tu podoba i zostanę na dłużej + oryginalny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Dziękuję! :) Ja rownież będę odwiedzała Twojego bloga. :)

      Usuń
  2. Jeżeli chcemy dokładnie ocenić stan naszej wiedzy z j. angielskiego, to możemy w tym celu rozwiązać specjalne testy poziomujące https://lincoln.edu.pl/krakow/wybierz-test/. Testy służą do szybkiej oceny naszego stopnia zaawansowania i odbywają się przez internet. Pytania zawarte w teście sprawdzą naszą wiedzę m.in. z zakresu słownictwa, czy gramatyki.

    OdpowiedzUsuń