wtorek, 21 lipca 2015

Hej wszystkim!

Hej, ja jestem Karolina i mam 18 lat. Jestem tegoroczna maturzystką i postanowiłam założyć tego bloga, aby pomóc Wam w nauce języka angielskiego. Ja od zawsze dobrze radziłam sobie z tym językiem, więc chciałabym, mam nadzieję, że Wam się spodoba i , że będzie chętnie odwiedzali tego bloga. Będę tłumaczyła gramatykę, pisała najważniejsze słówka, opisywała obrazki, opracowywała zestawy ustne do matury. Blog ma na celu przede wszystkim pomoc maturzystom. Jednak jeżeli jest tu ktoś z gimnazjum, oczywiście niech da znać, w czym mam pomóc. Jeżeli czegoś Wam zabraknie, jeśli akurat macie z czegoś sprawdzian i nie możecie sobie poradzić, to piszcie! Na pewno pomogę!
PS: Z matury podstawowej miałam 80%, a z ustnej 90% ;)

English isn't hard!
Work with me.

Greetings,
Karolina

Bye ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz